Digitalni marketing je oblast koja se konstantno menja, i to njegova prednost, ali i mana. Kako da budemo u toku sa svim inovacijama koje se u industriji dešavaju svakodnevno? Informacije možemo dobiti na različite načine. Jedan od njih je uz pomoć podkasta. Preslušali smo razne podkaste i izabrali 3 koja će biti korisna za sve digitalne marketare.
1. Social Media Examiner
Na prvo slušanje, ili prilikom prve posete veb-sajtu Social Media Examiner, možda će vam se učiniti da je ovde reč samo o društvenim mrežama. Međutim, ovaj podkast će vam pružiti mnogo više! Voditelj je genijalni Majkl Stelzner – veteran u oblasti marketinga na društvenim mrežama, koji u svakoj epizodi nastoji da vas upozna sa novitetima u oblasti digitalnog marketinga.
Epizode su koncipirane tako da se sastoje iz 2 dela:
- U prvom delu nas Majkl i njegov stalni sagovornik Erik Fišer upoznaju sa nekim digitalnim alatom, ekstenzijom za pretraživače ili aplikacijom koja može da bude od koristi.
- Drugi deo se sastoji iz razgovora/intervjua o aktuelnim temama iz industrije. Majklovi sagovornici su vodeći stručnjači iz digitalnog marketinga ili brendinga, i njihovi saveti i iskustva nam pomažu da se uhvatimo u koštac sa stalnim promenama koje se dešavaju.
2. Perpetual Traffic Podcast
Ovaj podkast je nešto drugačijeg tipa nego Social Media Examiner, ali to ga ne čini manje stručnim i manje značajnim izvorom informacija. Nastaje u produkciji „premium onlajn zajednice za digitalne marketare” pod nazivom Digital Marketer.
Epizode podkasta su koncipirane kao razgovor 3 voditelja (člana DigitalMarketer zajednice) o aktuelnim temama koje muče digitalne marketare, pa su tako u jednoj od skorašnjih epizoda pričali zašto je ovo i dalje najbolje vreme da budete Fejsbuk marketar, uprkos događajima koji su se dogodili u poslednje vreme sa ovom mrežom.
Ovaj podkast preporučujemo malo upućenijim digitalnim marketarima, koji su već „preležali dečje bolesti” i imaju malo više tehničkog znanja.
3. Social Pros Podcast
Evo jednog podkasta za ljubitelje sadržajnog marketinga! Domaćin Džej Ber intervjuiše preduzetnike i predstavnike poznatih kompanija o strategijama koje sprovode, i šta je to dobro prošlo kod njihove ciljne grupe. Priča je najviše usmerena ka sadržajnom marketingu, ali se može čuti i o ostalim vrstama marketinga.
Ovaj podkast nastao je u okviru Berove agencije Convince & Convert, koja se bavi različitim vrstama savetovanja u marketingu. Poslušajte i bićete iznenađeni koliko zanimljivih priča velikih brendova ćete čuti.
Kao što smo već napomenuli, ove emisije su usmerene ka sadržajnom (content) marketingu, ali preporučujemo ih svim marketarima jer daju inspiraciju za kreiranje strategije nastupa kroz digitalne, ali i konvencionalne kanale komunikacije.
Postoji još mnogo kvalitetnih podkasta na specifične teme iz digitalnog marketinga. Koje vi najradije slušate?