Šta podrazumeva inbound marketing?
Ukoliko do sada niste čuli za pojam inbound marketinga, poželjno je da znate šta se pod njim podrazumeva. Inbound marketing u kratkim crtama podrazumeva sve marketinške aktivnosti koje dovode do povećanog broja poseta ili čak konverzija na unapred definisanoj internet lokaciji. Iako je izraz relativno nov za naše poslovno okruženje, bitno je znati da je povećanje dolaznog saobraćaja, tj. ulazaka u prodajni ciklus, krajnji cilj inbound marketinških aktivnosti.
Za razliku od outbound marketinga, koji podrazumeva marketinške aktivnosti takozvanog starog marketing pristupa (u pitanju je marketing uz koji smo svi odrasli i na koji smo svi navikli – radio, TV, bilbordi, reklame u časopisima itd.), inbound marketing predstavlja marketing budućnosti. Nadovezujući se na moderne digitalne trendove, ovaj vid marketinga pokušava da korisniku u što većoj meri (emotivno i intelektualno) približi proizvod, brend ili uslugu, bez obzira da li koristi metode neuromarketinga ili jednostavno kvalitetnog kopirajtinga, uz neki vid promotivnih tekstova.
Inbound marketing sertifikat – Hubspot Akademija
Ukoliko imate želju da se bolje informišete o tome na koji način je danas poželjno, tj. prihvatljivo navođenje posetilaca na određenu internet lokaciju, predlažemo da posetite marketing blog portala Hubspot. Međutim, ukoliko želite da u potpunosti savladate ovu oblast marketinga, predlažemo vam da se prijavite na Hubspot Akademiju i prođete njihovu besplatnu, sertifikacionu obuku iz oblasti inbound marketinga.
Hubspot Akademija pruža veoma korisne i praktične primere, sa uvek aktuelnim primerima iz prakse. Nakon obuke (12 oblasti – 4.5h video materijala), čija dužina zavisi od brzine kojom preferirate da apsorbujete nova znanja, potrebno je da položite test. Inbound marketing test je kreiran u skladu sa modernim internet trendovima i po formatu je veoma sličan testovima koji se polažu za Google Partners sertifikate.
Inbound marketing sertifikat, tj. ovaj vid obuke iz oblasti internet marketinga posebno preporučujemo osobama koje u skorijoj budućnosti planiraju da polažu za neki od Google Partners sertifikata (AdWords ili Analytics).
Ostali tekstovi iz kategorije: Internet marketing sertifikat.
Ukoliko mislite da će vam ovaj tekst ponovo zatrebati, savetujemo vas da bukmarkujete stranicu. Na vašoj tastaturi pritisnite:
Udemy: Learn HubSpot CRM From Scratch