Iako su svi upućeni u najnoviji skandal vezan za sigurnosne propuste u Facebook platformi, malo ko razmišlja o tome kako će se epilog trenutnih događaja odraziti na Facebook Ads platformu.
Nakon saslušanja pred Američkim kongresom, očigledno je da kompanija Facebook, zajedno sa svojim osnivačem, neće moći da nastavi svoje poslovanje na dosadašnji način.
Ono što je bitno za marketinšku zajednicu jesu promene koje nam dolaze u okviru Facebook Ads platforme.
Facebook Ads – targetiranje više neće biti isto
Prema informacijama koje smo dobili od Facebook marketing specijalista koji su zaposleni u kompaniji Facebook, targetiranje više neće biti isto.
Napredne opcije iz odeljka detailed targeting, koje smo do sada koristili i koje su nam pomagale da uspešno segmentiramo naše željene publike, biće u narednih 6 meseci umanjivane, sve do trenutka dok sve opcije za targetiranje koje u svojoj osnovi imaju podatke dobijene od tzv. „treće strane” (third party data) ne budu uklonjene.
Ove opcije ste mogli pronaći u odeljku za kreiranje publika ili u Ad Set nivou kada birate opcije za targetiranje svoje publike.
Facebook Ads – kako izvući maksimum iz trenutnih opcija za targetiranje
Jedna od strategija kojom se služe marketing profesionalci u svetu jeste targetiranje postojećih publika koje u svojoj osnovi imaju podatke dobijene od tzv. „treće strane“ u Page Likes kampanjama ili Video Views kampanjama. Na ovaj način u narednih šest meseci možete pokušati da tu publiku transformišete u publiku koja je lajkovala vašu stranicu ili u publiku koja je imala interakcije sa vašom stranicom, tj. pogledala je makar 3s vašeg video snimka.
Prema informacijama koje smo dobili od ljudi zaposlenih u Facebook-u, oglasi bi nakon ovih izmena trebalo da postanu jeftiniji zbog činjenice da je Facebook plaćao trećim licima za prikupljanje i obradu tih podataka. Da li će se to desiti, ostaje da vidimo.