Dodaci za AdWords oglase za internet pretragu (Ad extensions) predstavljaju, nakon podudaranja ključnih reči, najbitniju opciju koju AdWords radno okruženje pruža.
U pitanju su besplatni dodaci koji, osim toga što ulepšavaju i čine vaš oglas većim, doprinose tome da se on nađe među prvim reklamama u Gugl pretrazi. AdWords dodaci oglasa se nalaze u formuli kojom Gugl računa na kojoj poziciji će se vaš oglas nalaziti u rezultatima nečije pretrage. Iako je njihov doprinos toj formuli veoma mali, oni ipak mogu učiniti vaš oglas većim (ukoliko se nalazi na prvoj poziciji rezultata) i samim tim doprineti uspešnijoj kampanji marketinga za internet pretraživače.
Kada su u pitanju dodaci AdWords oglasa, razlikujemo sledeće tipove dodataka:
App extension, tj. dodatak AdWords oglasa za mobilne aplikacije – koristi se za promovisanje aplikacija za mobilne uređaje i nadgrađuje AdWords oglas tako što postavlja link za preuzimanje aplikacije ispod teksta oglasa.
Call extension, tj. dodatak AdWords oglasa za pozive – prikazuje se samo korisnicima koji pretražuju internet putem mobilnih telefona. Pojavljuje se u obliku dugmeta koje na sebi ima slušalicu i koje tapkanjem na njega poziva broj koji ste uneli u postavkama kampanje.
Location extension, tj. dodatak AdWords oglasa za lokaciju – pokazuje korisnicima pretraživača vašu tačnu lokaciju ili najbližu lokaciju (ukoliko ste ih uneli više).
Review extension, tj. dodatak AdWords oglasa za pregled mišljenja korisnika – zahteva povezivanje sa nekim od relevantnih sajtova za ocenjivanje usluga. Preporučuje se uglavnom ugostiteljskim ustanovama koje zavise od dobrih preporuka.
Sitelink extension, tj. dodatak AdWords oglasa za linkove ka stranicama sajta – jedan od najboljih dodataka u ponudi. Može da duplira veličinu oglasa, pri čemu promoviše više stranica u isto vreme.
Napomena: nemojte biti lenji prilikom kreiranja ovih dodataka. Na primer, najčešće se unesu linkovi u dodatak za linkove ka stranicama, ali se ne unese tekst koji opisuje svaki link (koji suštinski pravi oglas unutar oglasa). Učite na tuđim greškama i popunite sva polja koja su vam na raspolaganju. Iako je to malo teže shvatiti, kada je u pitanju AdWords, što više informacija ima vaš oglas i što je veći – veće su šanse da ćete manje plaćati po kliku.
Callout extension, tj. dodatak AdWords oglasa za dodatne opise – u pitanju je dodatak oglasu koji vam dozvoljava da upotrebite dodatnih 25 karaktera (ili manje) kako bi vaš oglas bio veći i imao više smisla. Važno je napomenuti da ovaj deo oglasa klikom ne vodi nigde, već samo predstavlja skup reči koji se vezuju za vaš oglas. Takođe, vi unosite nekoliko verzija dodatnih opisa u podešavanja kampanje, ali ne možete uticati na to koji opis će se pojaviti osobi koja pretražuje internet i kada.
Pored ovih dodataka, postoje i automatizovani dodaci AdWords oglasa i oni svoje podatke uzimaju iz unapred podešenih alata. Automatizovani dodaci AdWords oglasa su: Consumer ratings, Previous visits, Dynamic structured snippets, Seller ratings.
Ukoliko mislite da će vam ovaj tekst ponovo zatrebati, savetujemo vas da bukmarkujete stranicu. Na vašoj tastaturi pritisnite: