Kao digitalni marketari, svakodnevno koristimo nekolicinu alata koji nam olakšavaju posao. Kada govorimo o onlajn pomagalima, njima često pristupamo direktno sa pretraživača. Znamo da postoji opcija obeležavanja sajtova radi lakšeg pristupa, ali može li se ta procedura može pojednostaviti? Može, i to ekstenzijama za pretraživač. Predstavljamo 3 korisna dodatka za sve marketare koji koriste Google Chrome.
1. Buffer/Hootsuite
Kao što smo pisali u našem tekstu Marketing automatizacija: Hootsuite ili Buffer, radi se o onlajn SaaS (Softver as a Service) alatima, koji automatizuju razne procese u vezi sa radom na društvenim mrežama, čime vam pomažu. Kako bi dodatno ubrzali zakazivanje objava na profilima na društvenim mrežama, napravljene su i ekstenzije za pretraživač.
Ovde navodimo i Buffer i Hootsuite ekstenziju zajedno jer marketari uglavnom koriste ili jedan ili drugi, a uloga im je potpuno ista. Evo kako to izgleda kada je u pitanju Hootsuite.
Kako nam pomaže: Ove ekstenzije funckionišu na indentičan način. Kada želite da zakažete ili objavite link sa nekog sajta, samo odete na tu veb-stranicu i kliknete Buffer ili Hootsuite ikonicu, koja se pojavi na gornjoj desnoj strani, po instaliranju ekstenzije. Tada samo izaberete mrežu ili platformu na kojoj želite da se to podeli, unesete neki tekst ili hešteg i spremni ste. Nema kopiranja linkova i unošenja fotografija ručno.
2. Bitly
Sigurno ste čuli za Bitly – jedan od najpopularnijih servisa koji vam pomaže da skratite predugačke linkove, ali i da njima upravljate. Odličan je alat i za praćenje saobraćaja koji vam dolaze sa različitih strana pri Influencer marketingu. Bitly je postalo još jednostavnije koristiti uz Google Chrome ekstenziju.
Kako nam pomaže: skraćeni link je na samo klik od vas. Dovoljno je samo da odete na stranicu čiji link želite da skratite, kliknite na ikonicu ekstenzije, i link je skraćen. Potrebno je samo da kliknete na copy i eto vašeg bitly linka u 2 koraka. Ukoliko želite da ga modifikujete, to se radi veoma jednostavno. Kako to izgleda možete pogledati na footografiji ispod.
Da li ste pročitali naš tekst o heštegovima koje je Instagram banovao ove godine? Učinite to klikom na ovaj skraćeni link >> http://bit.ly/instagram_ban
3. SimilarWeb
SimilarWeb je skup servisa za digitalne marketare, i pod tim imenom postoji nekoliko korisnih alata. Nama je bio interesantan jedan za brzu analizu saobraćaja na web sajtovima čijoj Google analitici nemamo pristup. Od kada postoji i Google Chrome ekstenzija, možemo još lakše da dobijemo rezultate koji nas zanimaju.
Kako nam pomaže: klikom na ikonicu ekstenzije biće potrebno da sačekate 10 sekundi da bi vam se pojavili rezultati. Na prvoj kartici izveštaja moći ćete da vidite procenu posete sajtu, a kako idete dalje, možete naći i više informacija o posetiocima, reklamama na sajtu, linkovima od sajta i ka njemu, i još mnogo interesantnih podataka.
Analiza sajta Social Media Examiner
Korisnicima ovog pretraživača je sigurno poznato kako se instaliraju Google Chrome ekstenzije, ali nije loše da se podsetimo. Potrebno je samo pristupiti opciji Apps na pretraživaču, zatim otići na WebStore, ukucati ime ekstenzije i dodati je pretraživaču klikom na Add to Chrome dugme.
Ukoliko vam se svideo ovaj tekst, ne zaboravite da pročitate i koje su to TOP 4 aplikacije za svakog digitalnog marketara.