Zašto je važan INAT za digitalni marketing

Datum: April 12, 2017; Autor: Milica Radančić

Marketari znaju koliko je bitno ići u korak sa novinama i koliko je neophodno umeće brzog učenja da bi se u digitalnom marketingu napredovalo. Kako je digitalni marketing relativno mlada grana marketinga, ne treba se oslanjati samo na dostupno formalno obrazovanje, već morate sami tragati za kvalitetnim izvorima znanja. Zato treba iskoristiti obilje relevantnih onlajn kurseva i dobiti značajne sertifikate (o kojima smo pisali ovde), čitati valjanu literaturu vezanu za ovu oblast u pauzama od posla, pratiti bitne sajtove i ne propuštati konferencije na kojima možete čuti iskustva drugih marketara koja možete primeniti u svom poslu.

A zašto je INAT važan?

Kao i u životu, i u digitalnom marketingu potrebno je malo inata da biste zacrtali da budete bolji od konkurencije, a malo više inata da biste uspeli u tome. A kako to postići možete čuti na konferenciji koja će trajati od 20. do 23. aprila u Beogradu. Nemojte propustiti INAT (Innovation Attitude Summit) i kaskati za konkurencijom, već saznajte dosta o novinama u digitalnom marketingu od eminentnih predavača i načinite uspešnu priču primenjujući to na svom projektu. Konferencija je osmišljena kao kombinacija predavanja i radionica, a pored efektnog digitalnog marketinga, teme konferencije biće i:

  • primena virtuelne i proširene realnosti
  • agilni projektni menadžment u vođenju IT projekata
  • korisničko iskustvo i dizajn
  • internet povezanih stvari – Internet of Things
  • big data – upravljanje podacima
  • veštačka inteligencija (AI)
  • crowfunding – proces prikupljanja finansijskih sredstava za startapove

Ko govori na INAT-u ove godine o svom inatu u poslovanju?

INAT je ove godine okupio izuzetne predavače, ne samo lidere u svojim oblastima iz Srbije već i iz sveta. Na listi govornika iz Srbije se ove godine nalaze:

  • Marko Jevtić (Nordeus)
  • Jovan Simić (Exit fondacija)
  • Lazar Džamić (kreativni strateg, ex-Googler)
  • Lidija Marković Rosati (Momentum Strategies)
  • Branislav Nikolić (Novalogy, osnivač AYO)
  • Ivan Gligorijević (osnivač mBrainTrain-a)
  • Milovan Jovičić (CEO, AlphaDesign)
  • Predrag Ignjatović (senior programer, NetCast)

Na samitu će sa učesnicima konferencije svoja iskustva podeliti i stručnjaci iz Švedske, Kanade, Engleske, Slovenije, Bugarske, Italije, Hrvatske i Izraela, među kojima su:

  • Thomas Bjorge (Momentum Strategies, Švedska) – primena virtuelne realnosti u psihologiji
  • Lenja Faraguna (Marcareting and Clarity Coach, Slovenija) – brend marketing
  • Ed Leon Klinger (Flock, Velika Britanija) – upotreba big data za dronove
  • Sharon Landes Fischer (Tel Aviv Global & Tourism, Izrael) – razvoj turističke destinacije
  • Sonja Mioković (Youthful Cities, Kanada) – digitalizacija omladine
  • Vilijam Karbone (Cognitive Solutions and Watson Leader, IBM, Italija) – veštačka inteligencija
  • Denica Sabeva (SAP Labs, Bugarska)

Inatom do nagrada

Da li vam je poznat osećaj da želite da uspete nekome u inat? INAT samit će ove godine dodeliti nagrade najuspešnijima i najtalentovanijima u okviru nekoliko kategorija:

  • Best INAT Local Innovation – inovacija iz Srbije u okviru IT sektora koja je na bilo koji način učinila društvo boljim
  • Best INAT Potential – ideja koja nije dosegla do nivoa realizacije, ali ima ogroman potencijal da se njome reši trenutni problem ili problem na koji bi se moglo naići u bližoj budućnosti
  • Best INAT Regional Innovation (CEE) – inovacija iz regiona u okviru IT sektora koja je na bilo koji način učinila društvo boljim
  • Best INAT Company – kompanija koja je bila najveća podrška IT inovacijama u tekućoj godini
  • Best INAT Dude i Best INAT Gal – talentovani pojedinci čiji rad treba biti prepoznatljiv kao promovisanje IT-a i budućnosti usklađene sa novom tehnologijom

Prijavite se za konferenciju ovde, naučite mnogo novih stvari i budite daleko ispred svoje konkurencije, u inat!

Innovation Attitude Summit