Kratko uputstvo za kreiranje GMail oglasa

Datum: May 26, 2016; Autor: Tanasković Aleksandar

GMail oglas - digitalni marketing - internet marketing - adwords

Korišćenje GMail oglasa postavlja reklamni sadržaj u inboks korisnika bez prethodnog slanja mejlova ‒ spamovanja, tj. uznemiravanja velikog broja ljudi koji vrlo verovatno i ne spadaju u definisanu ciljnu grupu.

Trenutno postoji više od 900 miliona aktivnih GMail naloga, a sa tim podatkom na umu i ne čudi činjenica da se kompanija Google odlučila da osposobi ovaj vid oglašavanja. Nakon dužeg probnog perioda i beta testiranja, GMail oglasi su dostupni od 2015. godine. Nakon nekoliko uspešnih kampanja sve veći broj stručnjaka iz oblasti internet (digitalnog) marketinga se odlučuje za ovaj vid oglašavanja.

Kreiranje GMail oglasa

GMail oglasi su omogućeni kroz AdWords nalog i nalaze se u okviru Mreže multimedijalnog oglašavanja (Display Ads).

U nastavku sledi spisak osnovnih koraka za kreiranje ili integrisanje GMail oglasa u kampanju na mreži za multimedijalno oglašavanje:

  1.  Ulogujte se u svoj AdWords nalog.
  2.  Izaberete Mrežu multimedijalnog oglašavanja (Display Ads) i grupu oglasa (Ad Group) u kojoj želite da postavite GMail reklame.
  3.  Kliknite na odeljak Oglasi (Ads).
  4.  Zatim kliknite na crveno dugme +Oglas (+Ad) i izaberite Galerija oglasa (Ad gallery) iz padajućeg menija.
  5.  Kliknite na sliku Gmail oglasa (Gmail ads).
  6.  Izaberite templejt koji najviše odgovara vašoj kampanji.
  7.  Kreirajte i sačuvajte oglas.

GMail oglas adwords podesavanje
gmail oglas adwords
* Potvrda oglasa može trajati jedan radni dan.

** Pri kreiranju kampanje potrebno je da dodate „mail.google.com” kao internet lokaciju na kojoj želite da se oglas prikazuje.

adwords display gmail oglas
 

Za dodatna pojašnjenja o tome kako se postavljaju GMail oglasi, savetujemo vam da pogledate kratak video snimak sa zvaničnog YouTube AdWords kanala: