Top 30 naloga na Instagramu koje treba da pratite ukoliko se bavite marketingom

Datum: January 8, 2017; Autor: Tanasković Aleksandar

30 naloga na Instagramu
Iako je od samog nastanka (6. oktobra 2010. godine) popularnost Instagrama stalno rasla, tek nakon što ga je Facebook otkupio i integrisao u svoju platformu, Instagram trajno zauzima svoje mesto kao jedna od top 5 društvenih mreža na svetu. Prisustvo na ovoj društvenoj mreži, tj. posedovanje naloga na Instagramu postalo je neminovnost svakome ko se profesionalno bavi digitalnim marketingom.

Ukoliko posedujete nalog na Instagramu, danas kroz Facebook ads platformu možete plasirati sponzorisani sadržaj na ovu veoma popularnu društvenu mrežu, međutim, njena moć ipak leži u organskim objavama i sferi digitalnog marketinga koja obuhvata upravljanje nalozima na društvenim mrežama.
Moć organski generisanih naloga na Instagramu je toliko jaka da se marketing na ovoj mreži polako seli sa sponzorisanih oglasa koji će iskakati svim korisnicima na kontaktiranje sa vlasnicima veoma praćenog profila (iz oblasti koja nas interesuje) i plaćanje unapred definisane svote novca za samo nekoliko sati tokom kojih će određena slika i propratni tekst provesti na njegovoj, tj. njenoj stranici.

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom, sigurno već znate da u ovom svetu niko nema sve odgovore. To je na veoma iskren način jednom prilikom pokazao i Nil Patel kada je pisao o tome kako je kupio nalog na Instagramu  ne bi li u startu imao mnogo pratilaca. Tekst pod nazivom What Spending $57,000 on Instagram Taught Me govori o Nilovom iskustvu vezanom za velika očekivanja koja se tiču profila na društvenim mrežama, koja svi imaju od osoba koje se bave digitalnim marketingom.

Iako Nil nije jedini profesionalac koji je na teži (tj. skuplji) način naučio kako da ovlada ovom društvenom mrežom i da adekvatno komunicira sa njenom publikom, mi smo vam u nastavku izdvojili 30 naloga na Instagramu koji trenutno važe za najuspešnije ili najinspirativnije naloge na Instagramu u svetu digitalnog marketinga, a i šire.

Top 30 naloga na Instagramu za praćenje

 

  1. Adobe – instagram.com/adobe

  2. Tesla  instagram.com/teslamotors

  3. Huge – instagram.com/hugeinc

  4. SPARK – instagram.com/sparkbrand

  5. Gary Vay-Ner-Chuk – instagram.com/garyvee

  6. Mark Zuckerberg – instagram.com/zuck

  7. Google – instagram.com/google

  8. MicrosoftLife – instagram.com/microsoftlife

  9. Guy Kawasaki – instagram.com/guykawasaki

  10. Nobel Prize – instagram.com/nobelprize_org

  11. Vodka for dog people – instagram.com/vodkafordogpeople

  12. Charity Water – instagram.com/charitywater

  13. Reynold’s Kitchens – instagram.com/reynoldskitchens

  14. Coffee ‘N Clothes – instagram.com/coffeenclothes

  15. AdRoll – instagram.com/adroll

  16. Emma Watson – instagram.com/emmawatson

  17. LinkedIn – instagram.com/linkedin

  18. Disney – instagram.com/disney

  19. Game of Thrones – instagram.com/gameofthrones

  20. CNN – instagram.com/cnn

  21. Tumblr – instagram.com/tumblr

  22. Search Engine Land– instagram.com/searchengineland

  23. PUNCH – instagram.com/punch_drink

  24. Desire to inspire (Kim) – instagram.com/kim_dti

  25. Nordeus – instagram.com/lifeatnordeus

  26. BMW – instagram.com/bmw

  27. Talk Shop Media – instagram.com/talkshopmedia

  28. Barkbox – instagram.com/barkbox

  29. Canva – instagram.com/canva

  30. Reuters – https://www.instagram.com/reuters