Prednosti i mane Google+ naloga za Vaš brend

Datum: November 29, 2016; Autor: Jelica Kusmuk

prednostii-mane-google-naloga-za-vas-biznis

Društvena mreža Google+, kao mlađa „sestra” postojećih društvenih mreža: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Tumblr, Flickr, Instagram, Quora, Trosjed, nastala je 2011. godine.

social-mediaZa veoma kratko vreme prikupila je veliki broj svojih korisnika, mada postoji veliki broj pasivnih korisnika Google+ naloga. Zbog toga i u ovoj godini „bije glas” da je Google+ mreža „komiranih korisnika”. Ipak, ta činjenica je delimično tačna jer je Google+ nalog, za razliku od popularnog Fejsbuka, znatno ozbiljniji, suptilniji u radu i korišćenju. Fejsbuk je jednostavan pri korišćenju, na toj društvenoj mreži mogu da se snađu osobe od 7 do 77 godina, dok na Google+ mreži ne možete videti decu kako objavljuju različite tekstove pesama, citate, igrice, Jutjub klipove samo njima i njihovom uzrastu bitnim i zanimljivim. 

 

 

Odmah nakon svog nastanka, Google+ je uveo G+ stranicu za brendove. Internet marketing je obuhvatio sve sfere društvenih mreža, veb-aplikacija, i veb-pretraživača. Svaka kompanija ima mogućnost da na taj način posredstvom raznih reklama predstavi svoj brend. Upravo, zbog te potrebe reklamiranja, društvena mreža Google+ je uvela stranicu za kompanije, uz pomoć kojih one promovišu svoje proizvode, sajtove, blogove itd.


google-social-media

 

Koje su prednosti, a koje mane Google+ naloga za Vaš brend?

Prednosti  Google+ naloga za Vaš brend:

  • Google+ je povezan sa Google pretraživačem, a postaje usko povezan ako napravite Google MyBusiness nalog. Na taj način, ukoliko Vaš potencijalni klijent želi Vaš brend da pronađe, može u rezultatima pretrage uneti vašu adresu, broj telefona, i ostale podatke Vaše stranice i tako omogućiti da Vas u Google pretraživaču lakše pronađe, i da se Vaš sadržaj nalazi u boljoj poziciji od drugih jačih sajtova.
  • Svi nalozi Googla (Gmail, YouTube) su povezani sa nalogom Google+.
  • Pratioci su isključivo ljudi koji su izrazili želju za Vašim brendom.
  • Dodavanje klijenata u krugove, rasvrstavate svoje klijente prema interesovanju. Ako želite da sa jednom grupom klijenata komunicirate samo jednim delom sadržaja, a sa drugom drugim delom sadržaja, ovo je odlična stvar za Vas, jer na taj način Vaše informacije cirkulišu ka osobama koje će pogledati i pročitati Vaš sadržaj.
  • Google Hangouts je video-link uz pomoć kojeg možete da komunicirate sa pratiocima. Iz svog Google+ profila možete da organizujete svoj vebinar, potpuno besplatno.
  • Local Google+ page pomaže klijentima iz Vašeg kraja da Vas pronađu, da dobiju sve potrebne informacije, i ostave svoj utisak (review).
  • Google+ Communities mogu biti javne i privatne zajednice. Mogu biti otvorene za svakoga potencijalnog klijenta ili zahtev za ulazak odobrava admin zajednice.
  • Google+ oglasi, pružaju Vam mogućnost da promoviše svoj post sa Google + na Google display mreže (banere).

Mane Google+ naloga za Vaš brend:

  • Uprkos postojanju krugova i zajednice na Google nalogu, nekada je nedovoljno precizirana ciljana grupa klijenata.
  • Često korisnici naloga Google+ ignorišu oglase koji predstavljaju javne objave.
  • Često se dešava da kompanije ne poštuju pravilo 80/20. Ovo pravilo znači da Vaše objave mogu činiti samo 20% sadržaja o proizvodima koje prodajete. Zbog toga se često dešava da stranice preteraju sa svojom promocijom proizvoda i da klijenti postanu ravnodušni na takve oglase.