korisničko iskustvo

Unapredite korisničko iskustvo – 10 pogrešno shvaćenih elemenata

Želite da unapredite korisničko iskustvo? Niste sigurni da li vaš veb-sajt treba da sadrži iskačuće prozore? Da li je „captcha” autentifikacija stvarno neophodna? Koliko puta ste korisnicima odgovarali na isto pitanje postavljeno kroz...

Pročitajte još →

AdWords saveti za početnike – dodaci za AdWords oglase

Dodaci za AdWords oglase za internet pretragu (Ad extensions) predstavljaju, nakon podudaranja ključnih reči, najbitniju opciju koju AdWords radno okruženje pruža. U pitanju su besplatni dodaci koji, osim toga što ulepšavaju i čine vaš...

Pročitajte još →
Google Analytics, bounce rate, exit rate

Razlika između „bounce rate” i „exit rate” u Guglovoj analitici

Bounce rate (stopa posete samo jedne stranice) predstavlja procenat sesija u kojima je posetilac napustio prvu stranicu koju je posetio na sajtu, bez interakcije sa njom, time napustivši sajt. Stopa posete samo jedne...

Pročitajte još →
AdWords saveti za početnike, podudaranje ključnih reči

AdWords saveti za početnike – podudaranje ključnih reči

AdWords „search” kampanje, tj. kampanje plaćenih reklama za Gugl pretragu, funkcionišu kao skupine oglasa koje sadrže grupe ključnih reči i pojedinačne oglase koji mogu voditi na različite stranice sajta i imati drugačiji tekst oglasa....

Pročitajte još →
viralni marketing, istorija viralnog marketinga

Istorija viralnog marketinga – znate li kako je ona počela?

Istorija viralnog marketinga otpočinje sa samom pojavom interneta. Marketing od osobe do osobe se uveliko smatra dominantnom silom na tržištu gde se informacije filtriraju i šire velikom brzinom. Potencijalni potrošači posećuju veb-sajtove i...

Pročitajte još →
prva kampanja digitalnog marketinga

Have you ever read this article? – You Will!

Godine 1993. pokrenuta je prva kampanja digitalnog marketinga na svetu. Predlažem da pogledate jedan kratak reklamni snimak koje je izmenilo IT industriju i u tom trenutku joj zadalo naizgled nemoguć domaći zadatak. Zanimljiv...

Pročitajte još →
Google AdWords, digitalni marketing

Šta je Google AdWords i kako radi?

Svakome ko provodi vreme na Guglu, najvećem veb-pretraživaču, sigurno je zapalo za oko da prvi rezultati koji izlaze prilikom gotovo svake pretrage imaju oznaku „Ad” na sebi. Upravo ta oznaka na pretragama na...

Pročitajte još →
drustvene mreze, internet marketing

Položaj društvenih mreža u marketingu današnjice

Trend koji vlada svetom i duže nego što nam se to u prvi mah čini jesu svakako društvene mreže i globalno korišćenje istih. One više nisu samo „alat” koji koristimo da bismo videli...

Pročitajte još →
viral marketing digitalni

SEDAM NAJVEĆIH VIRALNIH KAMPANJA U SRBIJI

Viralni marketing  fenomen je koji je od interneta načinio najmoćnije sredstvo za širenje poruka bilo kog brenda. Ovaj tip marketinga uspeo je da širom sveta od nepoznatih ljudi, stvari i događaja napravi svojevrsne brendove,...

Pročitajte još →

TOP 15 YouTube kanala za ljude koji se bave marketingom

U današnjem poslovnom svetu samo jedna informacija, iskorišćena u pravom trenutku, može pokrenuti lanac događaja koji će vam promeniti poslovnu karijeru, a sa njom i ceo život. Kad porastem biću „youtuber” YouTube, kao svojevrsni...

Pročitajte još →