3 načina da podignete svoj modni blog na viši nivo

Datum: May 21, 2016; Autor: Tanasković Aleksandar

Modni blog internet marketing

Uspeh nekoliko svetskih, a potom i naših modnih blogera, izazvao je naglo povećanje broja blogova, vlogova, youtube kanala koji su posvećeni modnom svetu, aktuelnim trendovima ili jednostavno svakodnevnim savetima koji su usko vezani za svet mode.

S obzirom da blogosfera kao i sam internet neprestano raste, novim blogerima postaje sve teže da se istaknu i prikažu svoje ideje ili kreacije većoj populaciji.

Blog (modni blog) je savršen način da ljudima širom sveta pokažete svoj modni stil, viziju i kreativnost. Takođe, ukoliko ste talentovani, pratite trendove i vredno radite, možete postati modni ekspert ili u krajnjem slučaju makar solidno zarađivati kao modni bloger ili kopirajter.

Modni blog ‒ 3 saveta za rast popularnosti:

 

1)     Pišite, stvarajte, snimajte

Ukoliko želite da pokrenete bilo koji vid internet-prezentacije, treba da budete svesni da je vaša publika večito gladna za novim sadržajem. Nemojte da upadnete u najveću zamku koju kreiranje blogova nosi sa sobom i da se fokusirate na previše detalja. Detalje i sitne probleme rešavajte usput, vaša publika vam neće zameriti na tome, a vreme koje biste proveli u korekcijama pre objave ili tokom pokretanja bloga jeste vreme koje vaša potencijalna publika već koristi za čitanje/praćenje nekog drugog bloga, sajta, youtube kanala itd.

Stvarajte (kvalitetan) sadržaj u redovnim intervalima. Čak iako su intervali u kojima objavljujete duži, ukoliko postoji raspored kog se držite, publika će to razumeti i prihvatiti.

2)     Gostujte

Svoje ime, svoje ideje i svoje mišljenje morate da reklamirate u svakoj prilici koja vam se pruži. Potrudite se da gostujete na što većem broju blogova, portala i sajtova. Svaki iskorak u oflajn svet je veoma poželjan. Časopisi, radio-emisije, televizijske emisije, sve to vam može samo pomoći da se vaše ime i ideje prezentuju široj populaciji, a oni će kasnije veoma lako pronaći vaš modni blog.

Nemojte da da zapadnete u drugu po redu zamku koju kreiranje blogova nosi sa sobom i da odbijate saradnju, a pogotovo onu koja je besplatna. Naprotiv, nudite svoje tekstove. Potrebno je mnogo truda, mnogo besplatnih tekstova, mnogo negativnih komentara… Ali nemojte da zaboravite da ste ‒ što se više trudite, što više od vas zahtevaju besplatne tekstove, a pogotovo ako imate sve više negativnih komentara, sve bliži svom krajnjem cilju.

3)     Budite inovativni

Da biste uspeli u svetu modnih blogova morate biti kreativni. Vremenom modni blogeri zapadnu u kolotečinu i počnu da pružaju sadržaj koji je sve više šablonskog karaktera, nema inovativne elemente i nije u skladu sa modernim trendovima, već se neretko oslanja i na staru slavu autora ili samog portala.

Budite inovativni, ali ne po svaku cenu. Nemojte trčati ispred svakog novog trenda koji je prirodno ili veštački generisan u modnom svetu. Uvek budite spremni da argumentima branite svoje mišljenje, pa čak iako se ono ispostavi kao netačno, ljudi će vas više ceniti ukoliko ste iskreni prema sebi, a potom i prema njima. Pružite svojoj publici inovativan sadržaj ili jednostavan sadržaj, ali na inovativan i zanimljiv način.

„Svi naši snovi mogu da postanu stvarnost, ako imamo hrabrosti da ih pratimo.”

Volt Dizni