10 činjenica koje niste znali o Facebook Ads nalozima

Datum: October 22, 2016; Autor: Tanasković Aleksandar
  1. Ne morate da imate stranicu na Fejsbuku da biste kreirali reklame na Fejsbuku

Za kreiranje reklama na Fejsbuku potrebno je da imate Facebook Ads nalog ili Facebook Business nalog. Unutar ovih naloga možete kreirati oglase za posete veb-sajtu (website clicks) i konverzije na veb-sajtu (website conversions). Pomenuti oglasi će, ukoliko nisu povezani sa stranicom na Fejsbuku, biti prikazivani samo u gornjem desnom uglu Fejsbukovog korisničkog okruženja (neće biti prikazivani u odeljku sa objavama).

  1. Možete targetirati posetioce svog sajta ili osobe koje su posetile određenu stranicu

Uz pomoć Facebook Pixel koda možete targetirati posetioce svog sajta koji su bili na stranici A, ali nisu bili na stranici B.  Potrebno je da prethodno imate ugrađen Facebook Pixel kod, koji vam daje Fejsbuk u vašem Facebook Ads ili Facebook Business nalogu.

Za više informacija o tome kako implementirati Facebook Pixel kod, kliknite ovde.

Nakon što implementirate kod, prilikom definisanja publike koju targetirate izaberite opciju posetioci sajta i podesite da li želite da targetirate sve posetioce ili samo one koji su posetili određene stranice.

Primer: ukoliko imate internet prodavnicu i želite da targetirate one koji su već kupovali kod vas, izabraćete da vam ciljana publika budu svi posetioci stranice koja potvrđuje kupovinu.

  1.  Fejsbukove reklame nude opciju za prikupljanje imejl-adrese

Facebook lead ads – oglasi na Fejsbuku za prikupljanje podataka vaših pratilaca. Korišćenjem ove veoma korisne vrste kampanje možete napraviti bazu imejl-adresa svoje publike, kreirati mini ankete i dobiti povratne informacije direktno od svojih pratilaca.

Korišćenjem Zapier platforme, možete čak povezati svoju Facebook lead ads kampanju direktno sa svojim autoresponderom (MailChimp, Aweber, Infusionsoft, itd.).

  1. Možete targetirati osobe kojima se bliži rođendan, kao i prijatelje osoba kojima se bliži rođendan

(Demographics > Life Events > Upcoming birthday)

Primer: ukoliko imate proizvod koji može biti prikladan rođendanski poklon, dovoljno je da targetirate prijatelje osoba kojima se bliži rođendan (friends of upcoming birthday).

  1. Možete targetirati osobe sa novim poslom

Oglasi na Fejsubuku vam dozvoljavaju targetiranje novozaposlenih osoba.

  1. Možete targetirati osobe koje su skoro postali roditelji (i njihove prijatelje), kao i klase roditelja čija deca imaju do 25 godina starosti
    roditelji-facebook-targetiranje

Primer: ukoliko, recimo, prodajete flašice za bebe, možete da targetirate prijatelje novopečenih roditelja (friends of new parents), Ili ukoliko privatna škola promoviše upis đaka prvaka, može targetirati roditelje sa decom u predškolskoj nastavi (parents with early school age child).

  1. Možete targetirati korisnike koji imaju Gmail ili Hotmail ili Yahoo naloge

(Behaviors > Digital activities > Primary email domain > Gmail users)

  1. Možete targetirati korisnike u skladu sa tim koji internet pretraživač koriste, kao i u skladu sa tim koji operativni sistem koriste

(Behaviors > Digital activities > Primary internet browser > Internet explorer)

(Behaviors > Digital activities > Operating system used > OS Windows Vista)

  1. Možete targetirati osobe koje pristupaju Fejsbuku preko starijih uređaja

(Behaviors > Digital activities > Technology late adopters)

  1. Fejsbuk vam nudi opciju da targetirate osobe koje žive daleko od države u kojoj su rođeni (iseljenike, izbegle osobe, zaposlene u inostranstvu, itd.)

Ovaj vid targetiranja je uglavnom predviđen za servise koji nude transfer novca, osiguranje, konsultantske usluge za izbegla lica i hotele/hostele.

(Behaviors > Expats > Expats (Serbia))